söndag 14 juni 2009

Äntligen lite nytt från mig....

Vad har hänt här hemma då? Sätter in lite bilder....

Plommonträdet har blommat

Äppelträdet likaså

Vi har firat Sveriges nationaldag

Vi har fått upp tavellister för kokböckerna, fast de ska egentligen målas vita...
De andra tavellisterna har också kommit på plats.

Varit på vårmârten i Torsby, här åker Moa karusell

Felix kör bil

Var och hälsade på Pernilla och Sören, till Felix stora glädje fanns det både lastbil och traktor i sandlådan

Nu vill blogger inte ta emot fler bilder så ni får nöja er med dessa så länge.... har så många bilder jag vill visa :o) Får se om jag hinner sätta mig en stund sen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det roligt att förnya hemmet lite. :)
Fast nu får det räcka för vår del, på några år eller så. :)
Önskar dig och din familj en underbar midsommar!
Stora kramar från Ulrika.

Sandra sa...

Det är så underbart med alla grönska och alla blommor på sommaren! För att inte tala om all färsk frukt :)
Tack för gratulationerna!
Kram
Sandra

Anonym sa...

Hej!
Hoppas ni har en riktigt fin helg i värmen. Vilket väder vi fått. :)
Hoppas alla mår bra.
Stor kram från Ulrika.

Sandra sa...

Tiden går verkligen fort! Det är ofattbart att han fortfarande låg i min mage för en vecka sen.... Undrar lite hur han fick plats haha!
Hur har ni det i sommarvärmen?
Kram!

Anonym sa...

Hej där!
Tack för dina kommentarer, som alltid blir jag så glad att höra från dig.
Hoppas du och din familj mår jättebra. Har ni semester nu?
massor med kramar till dig från Ulrika.