söndag 28 september 2008

Nu åker vi snart hem

Vi har nu våldgästat min ena syrra som bor i Falun med att övernatta 2 nätter med våra tre busungar som helst vill dansa till smurferna från tidig morgon till sena kvällen, tror vi kommer att ha smurfernas låtar på hjärnan när vi åkt våra 30 mil hem sen då barnen fick en skiva av moster. Har även träffat min andra syster men hon har även jobbat under helgen, men det har vart så roligt att hinna umgås med er bägge.

Diana har skapat en blogg åt mig och jag hoppas nu på att jag okar att lära mig allt och skriva bra, roliga, tråkiga och intressanta saker.... eller föresten det är ju MIN blogg så jag skriver vad jag vill :o)

Nu har jag skrivit två testinlägg och det funkar inte.... Tråkigt, vill ju att det ska bli bra direkt.

2 kommentarer:

Lady Di sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lady Di sa...

Det finns som sagt en smurf i oss alla... så det är bara att gilla läget och digga med. Glöm inte morgongymnastiken till Sarsaparill... ;-)