torsdag 4 december 2008

Irriterad!

När vi lämnat Jesper på skolan idag kvart i nio, vandrade jag, Moa och Felix ner på stan eftersom Lindex säljer en speciell vara till billigt pris varje dag. Idag hade de barnpyjamas/nattlinne för 49,90, perfekta tll Moa och Felix.... 4 minuter över 10 gick vi in och då var de redan slut!!! De kan inte haft många :o( Eller rättare sagt så var de inte slut, det fanns ETT nattlinne kvar i stl 86/92 och det passar inte Moa. Så nu hade jag dragit barnen ner på stan i onödan, de som inte ens gillar att gå i klädaffärer.
Fast affärskedjorna vet ju hur de ska göra för det åkte ju med några andra saker med hem istället.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad elak jag hade blivit! Det kanske var det enda dom hade? Har köpt en sidenpyjamas åt Hilda i julklapp, med Hello Kitty på. Jag avskyr HK men Hilda älskar henne. Arvid ska få en Batmanpyjamas istället!
Börjar ni bli klara med julstöket?
Ha en trevlig helg. Krma

Anonym sa...

Kikar in och önskar dig och din familj en fin helg. :)
Visst är det en mysig tid nu?
Sköt om dig.
Kram från Ulrika.

Vicki sa...

Inne och kikar i din blogg. Sätter ett litet avtryck att jag varit här.

Har du 3barn?

Vicki

Anonym sa...

Jo tack, jag hängde på låset på nätet men dom tog slut fort där med :(
Idag var det en söt molntröja i plysch på Me&I men den var ju körd att få tag på *muttrar*
Det blir iaf billigt haha!
Kram!