söndag 6 december 2009

Kärleksförklaring och lussebullar....

Fick ett brev av Jesper som han hade skrivit i skolan när de jobbade med bokstaven M, kan man få ett finare brev?

När jag och barnen bakade lussekatter i veckan kunde jag inte motså utan gjorde några annorlunda.
Gjorde bokstäver en för varje familjemedlem (inte så fina kanske men lika goda ;o))
J=Jesper M=Moa F=Felix P=Pappa M=Mamma. Jag var väldigt noga och valde ut lika stora bitar men tänkte ändå att det säkert kommer att låta så här av barnen... Tex -varför fick Moa större? Eftersom M kanske såg större ut än J och F..... Barnen sa ingenting utan åt med god aptit, men när Håkan tar sin säger han -Idag hade jag velat heta mamma! :D

3 kommentarer:

Bubbelmamma sa...

Vilket fint brev du fick av er son.
Skulle göra en tårögd.

Marica sa...

Awww! Vilket otroligt gulligt brev! <3!!!

Angående de fantasifulla bullarna och Håkan: Hahahhahahaha!

Emma sa...

Men gud vilket gulligt brev! jag skulle ha störttjutit. Haha!