torsdag 22 januari 2009

Liten uppdatering...

Ja här har man inte bloggat på evigheter. Jul och nyår har kommit och gått och det har varit en jobbig tid, december och januari...

Efter sommaren/sensommaren när jag hade så ont i min rygg och ben så började jag ju att jobba i slutet av september och det gick jättebra och jag var jätteglad men i november började ryggen kännas mer och mer igen och efter lucia hade jag så ont så då gick det inte att jobba mer :o( Natt till lördag innan jul så gick ryggvärken ner i höger ben, det sprängde och värkte så jag trodde att jag hade fått en propp istället... men allt kom från ryggen. Dagarna fram till julafton var jobbiga men frampå dagen blev det lite bättre i alla fall MEN på juldagen hade jag så ont att jag knappt kom ur sängen, låg så torsdag till söndag innan det började vända på måndagen, har fortfarande väldigt ont i benet men det går iallafall åt rätt håll. Vid trettonhelgen drabbades hela familjen av influensa så vi var däckade i feber, huvudvärk, ont i benen, illamående mm. Men nu känns det som vi alla är friska :o) SKÖNT :o)

Mitt i allt detta har vi bestämt oss för att renovera köket, vi har beställt nytt kök från Härjedalskök som kommer i början av mars, så innan dess ska vi (läs Håkan) Måla taket och i alla skåp, byta golv, tapetsera och ev sätta bröstpanel, jag hjälper givetvis till med det jag kan/orkar... så typiskt, jag vill ju vara med och måla för jag tycker ju det är kul.
Det ska bli så roligt att få fint i köket, längtar tills det är klart.

Vad mer har hänt här...? Jag går hos sjukgymnasten 2 ggr/vecka på akupunktur.

Tänkte lägga in lite bilder från dec och januari, men det får bli sen, nu ska jag mysa med barnen innan de går och lägger sig.

1 kommentar:

Lady Di sa...

Men vilket kök dååååå? :-) Kul att få göra om lite!