torsdag 16 april 2009

Bröllopsdag och digitalkamera

I tisdag firade jag och Håkan vår bröllopsdag, fick en jättefin bukett med blommor, jag lagade en god middag med efterrätt som vi njöt av.
Kunde inte ta något kort på min fina bukett eftersom vår kamera inte vill fungera :o(

jag vill ju så gärna ha en ny kamera och på kvällen när vi gått och lagt oss säger Håkan,
-När jag fyller år så köp inget till mig utan köp en kamera som du vill ha :o) -Men det är ju din födelsedag svararde jag.... Då säger han -Då önskar jag mig en digitalkamera som du vill ha :o) Han är bara bäst!

HÅKAN, JAG ÄLSKAR DIG,lika mycket nu som den dag vi gick hand i hand in i kyrkan, du är min bästa vän och min trygghet.
Tack för våra 8 år som man och hustru, tack för våra 12 år tillsammans, tack för våra underbara och härliga barn som jag är så tacksam för att vi fått, tack för att du delar ditt liv med mig.

4 kommentarer:

Marica sa...

Det var väldigt fint skrivet! Blir nästan lite tårögd! Vad fint av Håkan att önska sig en digitalkamera som du vill ha! Awwww! KRAM!

Anonym sa...

Grattis i efterskott.
Så supefint skrivet och vilken go man som önskar sig en kamera för din skull. :) men den är du värd. :)
Tack snälla för kommentaren idag och här om dagen. De gör mig alltid glad.
Hoppas du har en bra dag på jobbet.
Stora kramar från Ulrika.

Anki sa...

Åh vad fint skrivet.. och vilken man du har den ska du vara rädd om.. hörs av kram från Torsby (Svenneby)´/ Anki

Titti sa...

Ahh så sött! Tår-i-ögat-varning :o)
Undrar om jag kan få Daniel att önska sig en spa-weekend åt mig när han fyller år... ;o)