söndag 26 april 2009

Världens gladaste Jesper :o)

Som han har väntat...

För några veckor sen upptäckte han äntligen en lös tand, som aldrig ville lossna :o)
Han väntade och väntade och i morse skulle han öppna en legolåda som han fick igår och då lossnade tanden, han skrek av lycka -MAMMA JAG HAR TAPPAT TANDEN, MAMMA JAG HAR TAPPAT TANDEN, ÅH VAD JAG ÄR LYCKLIG!
Han var så glad att det inte ens gjorde något att det blödde lite grann.
Vad stor han blir min lille/stora förstfödde son :o)

Nu är det bara att vänta på tandfen i natt.

4 kommentarer:

Lady Di sa...

Hur är tandfe-valutan nu för tiden?

Jessica sa...

Vet inte... en tia kanske :o)

Anonym sa...

Åååh så härligt. :) Kommer ihåg när min första lossnade, underbart.
Han måste se jättesöt ut, lille store Jesper. :)
Ha en fin kväll.
stor kram från Ulrika.

Anonym sa...

Kikar in och önskar dig och din familj en underbar Valborgsmässoafton.
Stora kramar från Ulrika.