söndag 10 maj 2009

Något måste vara fel.....

Det går fortfarande inte att lägga in bilder, är det något med mina kort taget med den nya kameran???
Föresten kan ju prova med någon gammal bild...

MEN det gick ju :o) .... Får nog kanske ladda ner ett kort i taget? Men nu tror jag inte att jag orkar mer ikväll.
På bilden visar Felix sin el-mc han fick av mormor och morfar på sin 3-års dag, ser ni hans fina kläder...? Han älskar att klä ut sig och speciellt som syrran, till en prinsessa :o) Då tar han Moas cerisa ballerina dräkt och säger att det är hans prinsessklänning :o)
Måste lägga mig för barnen vaknar ju så tidigt, men VILL INTE.... är så jobbigt att gå och lägga sig själv, Håkan är i Uppsala på bil-orienteringstävling.
Hoppas du snart kommer hem älskling...

4 kommentarer:

Marica sa...

Awww! Han är så himla söt Felix! Hoppas det blir fler kort någon annan dag här framöver! Själv är jag också gräsänka och kommer aldrig i säng... brukar sova på soffan när Marcus inte är hemma, men nu är det alldeles för liten och obekväm.
Kram!

Anonym sa...

Hej!
Ja, usch det är jobbigt att gå och lägga sig när den andre inte är hemma.
Önskar dig och familjen en toppenhelg.
Kram från Ulrika.

Marica sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Marica sa...

Ööh, jag vet inte! Haha, en samsung! En billig. Ska kolla... En Samsung S860 för att vara exakt. =) Ja, vi ska till Finspång på torsdag och titta på dansk/svensk gårdshundvalpar!

Ska också se melodifestivalen! Får hoppas det går bra för Sverige, även om det kanske inte är så sannolikt... =)
Kram!