fredag 1 maj 2009

Vår nya kamera...

Så har maken nu fyllt år och så klart fick han det han önskade sig.... en kamera som jag ville ha :oD
Han fick även några andra paket, så kameran får bli våran för jag sa att jag kan få en liten del i den i morsdagspresent ;o)

Hade bestämt oss för en systemkamera, men de som låg på 4000-8000 kr kunde man inte filma med och det känns viktigt för mig eftersom vi inte har en digital filmkamera utan en gammeldags med band i. Så i affären frågade jag om råd vilken kamera man ska välja om man vill ha bra bilder, bra zoom mm mm fick det här rådet och lydde det :o) Och vi är så nöjda med den.

Här kan ni se vår nya kamera, fast vi hade inte ett så bra pris i vår affär här i stan (fast då fick vi ett minneskort och väska med på köpet istället :o))

Inga kommentarer: