onsdag 12 augusti 2009

Liseberg

För några veckor sen åkte vi till Liseberg över dagen, och jag säger ALDRIG mer att vi åker i juli för usch vad mycket kö vi fick stå i.
Vi köpte åkband till hela familjen och vi åkte så många vi hann med och ändå förlorade vi på det för att det var så mycket köer... Men vi hade kul ändå.

För att hinna så mycket som möjligt fick vi dela på oss eftersom Jesper ville åka lite större karuseller, jag åkte först endel med Moa och Felix och sen berg och dalbanan med Jesper :o)

Här roar vi oss i bilen på väg till Göteborg.

Jesper och Moa i en karusellbåt, jag och Felix satt i en annan.

Här åker Felix radiobilarna

Innan vi åkte hem tog vi lite lotter och kolla vad vi vann!

Trodde barnen skulle somna som stockar i bilen efter vi ätit, men nej de var så övertrötta och uppspelta så de somnade nog inte förrän en knapp timme hemifrån, det var en ganska jobbig hemresa så nu längtar jag tills jag får sitta i framsätet igen :o)

2 kommentarer:

Erika sa...

hej..
tack så mycke :-)
jag har Gaviscon å renni å bikarbonat..hjälper ju för stunden, men kommer tillbaka så snabbt igen..
ha de så gott så syns vi :-)/

Sandra sa...

Ja usch för köer! Jag har aldrig varit på Liseberg, men på Grönan är det ALLTID aplånga köer.... Finns för få åkattraktioner där tror jag.
Kram!