torsdag 22 oktober 2009

Vaccin och bullbak

Idag har jag fått min spruta mot svininfluensan, lite ömt på armen men annars känner jag inget än, peppar, peppar......

På tisdag fyller Moa 6 år och på lördag ska hon ha sitt allra första riktiga barnkalas så nu har vi bakat ca 100 bullar med rosa pärlsocker på och ca 50 chokladbollar, några med rosa pärlsocker, några med vitt och de sista är det lila strössel på..... märks det att lila och rosa är hennes favoritfärg?
I morgon ska vi kanske baka muffins och maränger (ev rosa).... får se vad jag har för lust i morgon.

Bild från förra gången vi bakade, då med vitt pärlsocker

3 kommentarer:

sara.t sa...

åh så gott ..med bullar !!!

Titti sa...

Klart det ska gå i rosa, det är min favoritfärg också. Har aldrig sett rosa pärlsocker men ska genast införskaffa till nästa bak!

Lady Di sa...

Shiiiit! Visste inte att du kunde göra "mammabullar"! :-D Jag kör med rulla-skär-metoden jag...