måndag 2 mars 2009

Mina systrar på besök...

I torsdags var jag och barnen och hälsade på en arbetskamrat till mig, Marie. Vi fick god fruktsallad och vaniljvisp av henne och barnen fick se på film, hon hade det jättefint hemma hos sig. På em kom Diana, Marica och Marcus på besök och det var så roligt.
Marica och Marcus fortsatte några timmar senare hem till Oslo, men Diana skulle stanna hos oss några nätter.
På kvällen följde hon med mig på Thaimatlagningskursen och där gjorde vi -Chilibiff, -wokad kyckling med nötter (Vi uteslöt nötter eftersom Felix är allergisk) och sen gjorde vi gyllenknyt som vi inte friterade där utan skulle göra det på fredag istället. Felix hade varit ledsen nästan hela tiden vi var borta för han ville ha Diana hemma istället :o)
Golvet i köket och hallen blev klart.

Fredag 27/2 Var jag till sjukgymnasten och under tiden jag var där och Håkan körde skräp till tippen så var barnen hemma med Diana, Då passade de på att baka en kladdkaka till frdagsmyset, GOTT :o) sen var vi till "stora" backen och Diana åkte bob och pulka med barnen.

Pulkarace, Diana och Felix tävlar mot Jesper och Moa
Diana och FelixMoa
Jesper

Mys i fåtöljen


På lördag åkte Diana hem till Falun och vi åkte till Karkstad för att lämna tillbaka lite golv som blev över. Passade på att köpa lite presenter till Felix och Jesper till de fyller år.

1 kommentar:

Lady Di sa...

Karkstad? Själv åkte jag till Karlstad... hihi... Tack för senast hur som helst, det var skojigt!

Kan du inte lägga ut nån film oxå när du får tid? :-)