tisdag 10 februari 2009

Felix ska flytta till Diana...

Vi satt och tittade på kort när Felix fick se ett kort på min syster Diana, -Dä ä Diana säger Felix då, roligt att han kommer ihåg vad mina syskon heter fast vi ses så sällan. Sen ville han se filmen när Diana dansar med dem när vi var i Falun och hälsade på i okt, här kommer den filmen... (Jesper är jättesur för att jag filmade)



Nu i em så packade jag Jesper och Moas väska eftersom de ska på simskolan idag, vi brukar åka hela familjen men eftersom Felix har öroninflammation så stannar jag och han hemma och Håkan får följa med till badhuset.... Men det tyckte INTE Felix att vi skulle utan han talade om att han inte har ont i öronen längre och när han fortfarande inte fick följa med så blev han så jätteledsen och sa han att han ska flytta till Diana. Lovade att vi skulle ringa till henne när de andra åkte, men då var hon inte hemma så vi får prova sen igen.

För att få med Jesper på film fick vi filma genom glasdörren in till vardagsrummet när han inte visste att vi filmade :o) Här kommer den filmen...

4 kommentarer:

Marica sa...

Awww! De är då för söta de där tre! =)

Hundrasen heter dansk/svensk gårdshund. Ser ut som en mini-Ajla/Jack russel fast är mycket mildare i humöret än en terriern. Familjehund, lättlärd och social. På den här sidan finns det jättemånga fina bilder http://www.sokarens.se/

Vet ännu inte när vi kommer hem. Har blivit schemalagd under påsk i alla fall. Just nu är jag sjuk igen dessutom... som tur är har sandra varit i Sverig ei helgen så hon ska komma förbi med lite korsordstidningar jag bad henne köpa med! =) Finns ju bara norska här, och stava på norska kan jag då rakt inte! Nu ska jag återgå till matlagandet! Hoppas ni får tag i Diana sen och hälsa Håkan och ungarna! Kram

Lady Di sa...

åh, det här behövde jag höra... fick lite bad news nu på kvällen och känner mig nere. Felix kan visst få flytta hit, han är nog den enda "karln" som vill bo med mig nånsin.

Nu ska jag kolla på videofilmerna och skämmas över min koreografi...

Marica sa...

Jag tycker koreografin var strålande! =)

Lady Di sa...

Tja, skulle nog behöva en kurs eller två av dig kära lillasyster! Haha...

Jessica, hur gick det hos kiropraktorn?