fredag 20 februari 2009

Vem läser min blogg?

Nu bloggar jag ju mest för min egen skull, det är ett bra sätt att få ner saker familjen gör, vad som händer i livet, tankar man har osv, sen tycker jag det är roligt att mina syskon får se lite av vår vardag också trots att vi bor långt från varandra.
Sen om jag har andra läsare än nära och kära...? Så är det jättekul!

MEN det är inte så många som kommenterar något, vet att jag själv är dålig på det ibland men ni behöver inte skriva varje gång ni är in och läser... men någon gång vore kul, säg bara -Hej, om ni inte har något annat att skriva... För JAG tycker det är så roligt att få lite kommentarer :o)

Några måste ju läsa i allafall när jag har över 900 besök :o)

Igår var jag i allafall på fortsättningen på Thaimatlagningskursen, KUL!

3 kommentarer:

Lady Di sa...

Hahaha.. ja, man blir faktiskt lite beroende av kommentarerna... som en druuuug! ;-)

Ska bli kul att se bilderna från ert kök sen!

Marica sa...

Hej! Haha, ja jag är inne typ minst 5 gånger per dag (och natt, även om jag vet att du troligtvis inte sitter uppe kl 2 på natten och uppdaterar, men ändå). Så kul att läsa vad ni har för er och se bilder! Nya blogginlägg är en druuug för mig, även om jag blivit lite kass på att uppdatera på sistone. =) Kram

Anonym sa...

Ja här är en till som läser i din blogg. Väntar som en tok på nya bilder från köket :)

/Marie