lördag 15 november 2008

Vad ska jag döpa detta inlägg till då???

Sitter här i min ensamhet, har nyss pratat med Håkan och de har börjat sin resa hem, trodde han skulle vara hemma runt två-tiden inatt :o) Ska bli skönt när han är hemma igen, fast idag har vi haft fullt upp så jag har inte hunnit längta så mycket förrän nu.

I morse bestämde jag och barnen oss för att följa med till Karlstad när Håkan skulle åka, vi åkte en timme tidigare än han skulle ha gjort så jag hann springa in på BR leksaker och köpa några Ben 10 leksaker till Jesper som han ska få i julklapp, det är ju så att BR och Toy´sRus har ensamrätt på dessa leksaker så jag måste bege mig till Charlottenberg eller Karlstad för att få tag på dem. Håkan tog dessa paket med sig i bilen så vi slapp ta dem på tåget. Vi var in på Åhlens, H&M och avslutade vistelsen på McDonalds innan vi gick till tåget.

När vi varit hemma i nån timme kom Kicki och Kim och hälsade på, de satt också ensama ikväll eftersom pappa Bosse är i Norge och jobbar (borta 2 veckor) så Felix och Kim badade tillsammans och hade så kul. De åkte inte hem förrän ca halv nio och mina barn som oftast somnar mellan 19-20 somnade på 3 röda sekunder efter :o) Men det var så roligt att få besök och kvällen gick så fort.

Nu sitter jag och ser på Sing a long samtidigt som jag bloggar :o)

Hoppas Felix förkylning snart är borta, nu är han mest snuvig och hostig fast pigg.

Håkan och Pär kom föresten trea i kväll, Grattis älskling!

Nu ska jag gå och borsta tänderna så gör det inte så mycket om jag skulle råka somna på soffan.

God natt på er, kanske skriver jag mer sen, kanske inte :o)

Inga kommentarer: