måndag 3 november 2008

Kalas i dagarna tre, eller ännu fler :o)

Ja nu har då Moa blivit riktigt firad, började med farfar förra helgen, sen på måndag var det ju hennes rätta dag så då blev det ju massor av paket sång och mys.
På tisdag var Kicki och Kim hit, Onsdag Linda med barnen Emilia, Sofie, Rickard och lilla Matilda, torsdag kom Doris och linnea och de sov över till på fredag.
På lördag kom farbror Bernt, tant Kerstin och farfar på fm och på em kom Ulrika, Niklas, Emma, Emil och lilla Elin :o) På söndag var det meningen att mormor och morfar och ev två kusiner skulle komma men då blev mormor sjuk så det blev en lugn dag utan något speciellt, fast barnen blev ledsna för de har längtat efter mormor och morfar länge, de har inte träffats sen i början av september.

Det är så roligt när folk kommer och hälsar på och extra roligt när de tar tiden att sova över här, det uppskattar både jag, Håkan och barnen.

Nu ska jag gå och fortsätta sortera kläder under hatthyllan, förstår inte hur mycket kläder det blir i en tre-barns familj :o)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Javisst är jag duktig.. Haha
Så roligt med kalas och få träffa så många man tycker om. Grattis till Moa i efterskott! :)
Ha en fortsatt fin måndag.
Kram från Ulrika.

Anonym sa...

Jamen det kallar jag en kalasvecka! Är födelsedagsbarnet nöjd?!

Anonym sa...

Helt underbart. Tack vare din fantastiska kommentar fick jag börja dagen med ett skratt, tack så mycket! :)
Så go hon är, din Moa.
Ha det riktigt bra idag.
Stor kram till dig från Ulrika.

L sa...

oj va mycket besök.. jag skulle vara helt slut.. *S* men så har ju barn energi till tusen. tack för titten på bloggen! Förtjusande barn du har..må så gott... kram L

Anonym sa...

visst är det härligt med kalas för de små! Det är lika roligt för oss vuxna tror jag, man kommer ju så väl ihåg själv när man var liten! ;-)