onsdag 29 oktober 2008

KÄRLEK

Måste bara visa några teckningar som barnen gjort idag, när man ser vad de ritar och skriver utan att man är med så smälter mammahjärtat till en stor pöl :o)

Jespers teckning, ser ni texten? Jesper 6 Mamma 36 = ett hjärta :o)Moas teckning, den lilla texten under Moas namn står det -jag älskar mamma och -jag älskar pappa enl. Moa :o) Ser ni föresten mina stora fina bröst? ;o)Felix första huvudfoting, med lite hjälp av mamma som ritade en samtidigt ovanför (ni ser benen på min)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men åh så fina teckningar du fått! Det värmer ett mamma-hjärta de! :-)

Supermamman sa...

Åh, dom är så söta dom små huvudfotingarna :)
Bella ritar ungefär 30 teckningar om dagen (utan att överdriva)och jag försöker slänga några när hon inte ser *ler* Omöjligt att spara allt ;)
Kram!