onsdag 8 oktober 2008

Utmaning!

1. Vad heter du? Jessica
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? När jag var liten ville jag heta Mia för det var så fint och lätt att skriva :o) Nu duger Jessica alldeles utmärkt.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Ingen aning.
4. Vilket stjärntecken är du? Vädur.
5. Vilken årgång är du? -72
6. Bott utomlands? Nej
7. Flyttat antal gånger? 4 gånger i hela mitt liv.
8. Var skulle du vilja bo? Trivs väldigt bra där jag bor.
9. Vad vill du bli när du blir äldre? Jag vill bli lite mer modig, våga prova på och ta första steget i vissa sammanhang.
10. Hur lång är du? 1,65
11. Hårfärg och frisyr? Hårfärg vet jag inte längre, har blivit mörkare och mörkare vid varje graviditet, kanske brun... mellanbrun? Har haft page i många år men nu har jag klippt upp håret lite.
12. Ögonfärg? blå-gröna.
13. Mest nöjd med? Min man och mina barn och att vi har ett bra och ganska bekymmer fritt liv
14. Minst nöjd med? Jag måste ta mig i kragen för att gå ner i vikt, har svårt att motivera mig just nu
16. Vad använder du oftast för jacka just nu? En svart fleecejacka
17. Vad använder du oftast för skor just nu? Ett par svarta promenad/träningsskor
18. Favoritfärg på kläder? Har ingen favorit, men använder mycket svart, brunt, blått, rött och rosa.
19. Hur mycket pengar köper du kläder för i månaden? 0-500 kr.
20. Favoritmärke? Inget
21. Vad köpte du senast? Några snoddar och andra saker som kan passa att ha i barnens adventskalendrar
22. Vad hette din morfar? Erik
23. Vad är du beroende av? Coca cola light
24. Vad tror du på? Livet

Den som vill får gärna kopiera, klistra in och svara!

Titti! Vad hände med nr 15? :o)

1 kommentar:

Anonym sa...

*harkel* Det var vikt, och det, som mycket annat här i livet, tycker jag är helt oväsentligt! Huvudsaken man är glad och mår bra :o)
(betyder alltså att jag har vikt att göra mig av med, men jag ärfrisk och glad så just nu bekymrar jag ´mig inte för det!)