tisdag 28 oktober 2008

Tidig morgon och lite fler bilder.....

Idag sov Felix ända till 5,15, rena sovmorgon med andra ord :o)
Nu är alla tre vakna sedan en timme ungefär, de har ätit en varsin frukt och ser på barn TV....Jag tycker det känns alldeles för tidigt att äta frukost före sju när man inte ska iväg någonstans.
Här kommer några fler bilder...

Felix i sin nya fina Fem myror är fler... tröjaJesperUte på promenadJesper och Moa bestiger berg :o)Den här tårtan gjorde jag när Moa fyllde 4 år och hon vill ha samma i år igen, försöker övertala henne att vi kan prova någon annan sort i år, gjorde ingen tårta igår eftersom ingen var hit och Moa egentligen inte tycker om tårta, hon äter istället glass men vill ha olika tårtor för att de är sååå fina :o).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst är det kul med videos :) Vilken fin tårta och så vackra barn! :D kram

Lady Di sa...

Gud vilka fina bilder! Fattar du hur mycket jag skulle kunna scrappa på de här ungarna om jag bara hade tid och ork. Var på kurs igår igen och har drömt hela natten att jag har stämplat och tillverkat kort! KUl kul! Tror att M smög sig in någonstans oxå men han överskuggades tack och lov att mitt kortmakande! :-)