tisdag 7 oktober 2008

Här sitter jag mitt i natten...

Natten till igår började Felix att hosta... det är väl bara 2-3 veckor sen han var förkyld sist och eftersom han har förkylnings astma så måste vi vara mer observant, men han var pigg och feberfri i morse så han fick gå på dagis, det hade gått bra under dagen och han somnade vid 19-tiden ikväll men vaknade runt 21 och var pipig i andningen, fick sin medicin, det släppte och han somnade om men vaknade redan vid 1-tiden och var pipig igen, fick ny medicin men det hjälpte inte helt så nu har jag suttit med honom i soffan i drygt 1 timme och nu äntligen har det lugnat sig så han orkade somna om.
Stackars lille gofisen han låg här på soffan och sa -ont bröstet :o(

Idag har jag som sagt jobbat och jag är så glad att det går bättre och bättre med min rygg och ben, skadade mig i jobbet i juni och varit sjukskriven ca 3 månader för det, förslitningar i ryggen och ev diskbråck säger doktorn. Fick jätteont i ryggen och vänster ben som jag även fick känselbortfall i, är inte bra än men det går bättre och bättre att jobba. Var i alla fall ute och gick en sväng på lunchen i det härliga höstvädret, nu i kväll har jag varit på föräldramöte på Felix avdelning.

Nu känns det som Felix sover lite djupare så jag kan bära honom till sängen igen så jag får sova några timmar.

God natt

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch, stackars liten. Det är jättejobbigt att höra när ens barn har svårt att andas, men får nästan panik själv! Hoppas att han är piggare nu och att ni fick hjälp!
Krya på lilla Felix!
Kramar från oss i kylan!