måndag 13 oktober 2008

Utmaning

I brist på annat så kan jag väl svara på den här...

Fem saker i frysen.
* Bröd
* Wokgrönsaker och vanliga grönsaker
* Köttfärs
* Kyckling
* Glass

Fem saker i garderoben.
I min garderob finns
* Jeans
* Mysbyxor
* Toppar
* Linnen
* Koftor

Fem saker i bilen (exlusive bakluckan)
* Bamse band (har ej CD i bilen)
* Jespers åksjuke armband
* Tre bilbarnstolar
* Plastpåsar, till tex skräp, åksjuka barn mm
* En massa skräp

Fem saker i handväskan
* Plånboken
* kalendern
* nycklar
* Plåster
* Mobilen

Nu ska jag gå ifrån datorn för i kväll, nu är det makens tur :o)

God natt

3 kommentarer:

Lady Di sa...

Känns ju som att du kommit igång rejält med bloggandet... :-) Själv har jag ingen vidare inspiration just nu och dessutom så är det ganska obekvämt att sitta framför datorn en längre tid där jag har den nu...

Fick veta min nya lön idag! =) Och det var en positiv överraskning... 1200 i löneförhöjning! Yay! Det behöver jag och det är det högsta jag någonsin fått. Men det gäller att hålla i slantarna... ;-)

Anonym sa...

Visst behöver man få vara något annat än mamma & pappa ibland för att ladda batterierna och orka! Absolut! Här är en till som känner sig ständigt trött, åtminstone just nu. Tycker mig sova mer än någonsin, men pigg?? Näää...men det blir jag nog vilket år som helst nu ;).
Och visst skrev jag på Kanalen förr :) nu är jag dock ALDRIG där. Hur gamla är dina barn??

Kram Anniz

Anonym sa...

Skönt att höra att det inte bara är jag som är ute i god julklappstid! En länk till "skvallret" finns hos mig nu!
Ha en bra dag!
Kram