tisdag 7 oktober 2008

Trött på att vänta...

Ringde barnmottagningen i morse för att fråga om Felix som fortfrande inte var helt ok efter nattens astma och en annan fråga om hans medicinering, ssk som svarade att "vår" ssk ringer upp om en liten stund... hon har fortfarande inte ringt och detta var 8,30. Jag förstår att de kan få annat i mellan men jag ångrar att de inte fick mobilnr också för jag har några telefonsamtal jag måste ringa och jag vill inte göra det förrän hon har ringt....

Nu sover lillprins sen en timme tillbaka, han har varit lite pigg stundvis men helst har han velat vila på soffan eller hos mig.



Här sover Felix tryggt med sin katt Maja (ett lo-djur egentligen fast Felix kallar henne för "katta" eller bara Maja)

1 kommentar:

Marica sa...

Stackars Felix! Men tur att han har er och Maja som tar hand om honom så bra! Kram!