fredag 24 oktober 2008

Sjuk son....igen

Idag har jag jobbat 7-13, varit hos sjukgymnasten, bakat muffins till Moas födelsedag och när Håkan kom hem efter 16 så tog jag bussen in till stan för att köpa de sista presenterna till Moa, skulle köpa presenter ifrån farfar också, alltid roligt att shoppa :o)

När jag ringde hem kvart i sex sa Håkan att Felix redan sov och att han klagade på ont i bröstet. Han vaknade för en timme sen och frös och hade feber, men nu har han somnat på soffan... min lille skrutt, hoppas att han inte får hosta och astma nu också.

Håkan fick gå ut och måla på dörren ikväll för jag hade så mycket att göra, men nu har idol börjat så vi får väl se vad det blir... packa in lite paket ska jag i alla fall göra :o)

I morgon jobbar jag 7-16 och sen är jag ledig ända till 4 november :o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Lillskrutt då, vad tråkigt, nu när ni ska ha kalas och allt. Men han hinner kanske pigga på sig! Vad skönt med lite långledigt, själv börjar jag 13.30. OM en vecka! Haha, så skönt!
Ha en bra helg och ett trevlig kalas!
Kram