onsdag 15 oktober 2008

Sur på mc Donalds...

I går tog jag en liten tur för att köpa en del julklappar, Moa fyller ju år om 2 veckor så det brukar vara svårt att planera julklappar innan tycker jag men i år har det gått förvånansvärt lätt. I går fixade jag 7 julklappar och en födelsedagspresent men de hade inte fått fram julklappspapper i affärerna än så de får jag packa in själv.... förstår inte, har inte fått fram julklappspapper och det är den 15 oktober :o) Skojar bara, förstår att de inte plockat fram det än.

Idag har jag varit ledig så jag har städat skafferiet, tvättat kläder och plockat lite grann innan jag åkte till badhuset med alla tre barnen själv, Håkan jobbade, det gick jättebra och vi avslutade dagen med att köpa hem mc donalds mat, ville ju gärna få några böcker till... men jag blir så sur när vi får 3 lika böcker, det är inte kul.

Nu är Håkan iväg för att boka bio biljetter till på fredag, vill inte riskera att det är fullt när vi äntligen har barnvakt och ska gå på bio, typiskt nog funkade det inte att boka på nätet just nu så därför åkte han dit :o)

Kram på er alla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dålig stil att inte ha julpapper tycker jag... ;o)
Shit, badhuset själv med 3 barn, du är min idol!
Kram

Marica sa...

Va dumt... vi har fyra olika böcker just nu. Castor Syr, ABC-resan, Så gör Prinsessor och nån mer... öh... nåt med Tant Kotla? Vilka är det ni har fått? /McDonaldsarbetaren som aldrig sover (på grund av magsår orsakat av ovanstående yrke... typ =))