söndag 5 oktober 2008

Jobbiga nätter....

När Håkan är borta på tävling är det så jobbigt på natten innan han kommer hem, är så rädd att något ska hända efter vägen.
Sov en liten stund framför tv efter barnen somnat men nu sitter jag här, måste försöka komma i säng för Felix vaknar ju så tidigt på morgonen, men när jag lägger mig så kommer alla tankar på vad som kan hända efter vägen innan min älskling är hemma igen.
Han ringde förut när de började åka hemmåt och han trodde han skulle vara hemma mellan fyra och fem i natt om han inte blir för trött så han sover en stund i bilen innan han fortsätter. Idag var det final av 3 deltävlingar i SM och hade de kommit
4:a eller bättre hade de fått minst brons, men de kom 8:a, vet inte riktigt vilken placering de fick i SM nu.

Nu ikväll har jag packat in lite presenter till Moa som fyller år i slutet av oktober, sen har jag även packat in lite julklappar :o)

I morgon hoppas jag på uppehållsväder så barnen får åka karusell utan att bli blöta.

God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar inte när D är ute och far med jobbet heller. Även om jag vet att han är nykter och kör säkert, så vet man ju inte hur alla andra är. Han krockade med en älg en gång, skrot av bilen, men han klarade sig. Sen vi fick barn är det ännu värre. Nä, det bästa vore om vi fick vara hemma allihopa jämt. Då känner jag mig trygg! ;o)
Ha en bra dag, kram