torsdag 9 oktober 2008

Njuuuter!

Har varit så extremt godissugen idag.
Håkan jobbar i kväll och efter barnen somnat så hör jag glassbilens välkända melodi, drog på mig en jacka och skyndade ut till den hägrande blåa bilen....
Nu sitter jag här och njuter av en supergod Magnum mandel(Mega hit mandel) och ett glas coca cola light :o)
Den "onda" Jessica tog över trots att jag och den "goda" Jessica vet att jag inte ska äta sånt om jag vill gå ner i vikt, men idag gick det inte att hejda.

Nu skulle jag ha lagt in en bild på en stor härlig glass, men vet inte riktigt hur jag gör för att lägga till en bild från nätet så det får jag ta och kolla upp :o)

1 kommentar:

Supermamman sa...

Den bilen var jag och hälsade på i förra veckan ;) I ett svagt ögonblick hade jag lovat barnen att handla så det vara bara att pallra sig ut.
Är inte så förtjust i deras glass, tycker den smakar konstigt och att det är rätt dyrt... Köpte 3 förpackningar med glass och det blev 250 kr, ouch!
Trevlig helg!
Kram