söndag 12 oktober 2008

Lite allt möjligt....

Inte så mycket har hänt under helgen, vi har höststädat i trädgården, plockat bort studsmattan och planterat lite lökar så det förhoppningsvis kommer upp lite fina blommor till våren.
Jesper har varit andra gången på innebandy träning och han tycker att det är jättekul, det är en pappa till en elev i hans klass som tagit initiativet till detta, barnen får röra på sig och träffas utanför skolan, jag är så tacksam till den pappan :o)

Jag har tagit lite kort under helgen som jag tänkte lägga ut, men just nu sitter jag vid den "stora" datorn och jag orkar inte ladda upp korten i den så det får bli i morgon kanske.

Nu är i alla fall Felix frisk nog så jag kan gå och jobba, visst alla tre hostar men de är inte sjuka.
Moa ska ta kort på sitt dagis i morgon och hon är så spänd och det ska bli så kul säger hon.

Just nu sitter jag och väntar på att en auktion på Tradera ska närma sig sitt slut, jag väntar in i det längsta innan jag budar, det är ett par gröna po.p vantar till Felix, jag har köpt en grön mössa som han ska ha i vinter och tänkte då matcha med samma färg på vantarna. Fåfäng mamma :o) ......... Jag vann dem, nu ska jag bara vänta på vinnarmailet, betala och sen krypa ner i sängen.

God natt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktiga ni är och städar ute, vi har all krattning kvar, men den får vänta tills vi är friska igen!
Hopaps ni får en bra vecka!
Kram

Anonym sa...

Vad kul att du hittade till mig, alltid roligt med nya bekantskaper :)!! Nu ska jag läsa lite och se vem du och din familj är :)!! Hoppas vi hörs igen!!

Kram Anniz (som inte har riktigt lika långt till Ullared, men väl ca 3 timmar i bil *S*)