lördag 18 oktober 2008

Dagens mat...

Idag blev det hemgjord Kebab med bröd (Pitabröd)

GOTT

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, ja helger är ingen höjdare nu när man har barn märker jag.
Jag är ledig i 3 dagar, men det är ju bara för att jag jobbar 50%. Annars hade jag bara varit ledig idag. Igår hade jag en 45 min rast och en 30 minuter. Vi har inga delade turer hos oss, tack och lov! Utan igår var en ovanlig dag då jag var tvungen att gå dubbelt pga personalbrist bara.

Hemmagjord kebab såg jättegott ut!
Kram

Anonym sa...

Hihi... du har nu officiellt tagit klivit in i "Ego-generationen" enligt Amelia som jag läste för ett tag sedan... ett tecken på att man tillhör den generationen är bl a att man fotar sitt fika och bloggar om det! Haha... det har jag med gjort...

Anonym sa...

Hej!
Tack snälla för din fina kommentar, vad glad jag blev.
Roligt att du skrev till mig.
Önskar dig en god natt, sov så gott!
Kram från Ulrika.

Anonym sa...

Åh kebab är ju bara för gott!
Och vitlöksås till är ju ett måste! Mums :)

Missa inte att vara med i tävling jag håller! Vinsten är ett riktigt trevligt "höstlovs-bak-paket"!
Läs mer om tävlingen på min blogg!!

Kram, Jennie
www.kalasgott.blogg.se

Anonym sa...

Så mycket bättre än köpt

Anonym sa...

Hejsan. Nu har ja varit inne och letat upp din blogg :O). Roligt att få vara med och läsa om din vardag med Håkan och barnen.

/Marie

Anonym sa...

Men Jessika vaaa gött det ser ut, vill ha reseptet,,,kram Jeanette


Ps Vi jobbar ju helgen tillsammans...