torsdag 16 oktober 2008

10 ÅR!

Idag har jag och min älskling varit förlovade i 10 år, har fått världens finaste blommor av honom, jag ska laga mat och göra någon god kaka efter bara för att få fira lite idag. Vi ska ut och äta i morgon och sen gå på bio för att fira våra 10 underbara år :o)

Tänk att vi nu varit tillsammans över 11 år, förlovade i 10 år och gifta i 7,5 år och under tiden har vår kärlek resulterat i tre jättefina barn, ett husköp och många många andra upplevelser.

JAG ÄLSKAR DIG HÅKAN!

Håkan och Pär är ute och kör Bil-orientering (Håkan vid ratten)

Håkan,Jesper, Moa och Felix i kön till tomten på Tomteland


Hela familjen

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, och så fina barn ni har!

Till rotmosen åt vi köttkorv, fläsklägg hade väl varit rätt, men lite överkurs för mig. Gott var det och barnen åt tomt på sina tallrikar!

Hoppas ni får en mysig biokväll im! Kram

Lady Di sa...

Grattis grattis! Fasiken vad åren går fort!!! =)

Anonym sa...

Haha, borde inte du sova!? Hade ni inte barnvakt? Var det en trevlig kväll?
Ha en bra helg! Kram